Cuma, Nisan 26, 2013

ÖZEL BİR SERİ.. the ENERGY !


ENERJİ.. Sanırım doğru kelime buydu.. Kullanılan malzemeleri, görünümü ve yaratacağı etkiyi görünce çağrıştırdığı kelime; "enerji" ydi..

Bu üç özel sabunu sizinle tanıştırmaktan.. ne derler, ah evet onur duyuyorum! :)
Yaşasın hepimize yetecek kadar var! Diyebilmeyi çok isterdim ama bu Enerji Serisi'ni, -en azından şimdilik- sınırlı sayıda ürettim :)
Nedenine gelince; aslında biliyorsunuz, zeytinyağı kalitesini korumak zeytin ağaçlarıyla iç içe yaşarken benim için çok kolay, ancak diğer yağlar iyi bir eleme sürecine tabî tutulmak zorunda ki Diolivos her zaman beğenilsin. Dışarıdan alınan bu yağlar, alkol ya da başka kimyasallarla seyreltilmemiş, iyi kalitedeki saf yağlar olmalı. Şu an üretimini yaptığım 15 çeşit sabun ve türüne göre değişen yağ kullanımları bu standarda uygun..
İşte şimdi yerel bir üreticiden elde ettiğim bu saf Portakal, Elma & Üzüm Çekirdeği Yağları iyi bir iş çıkarmak için idealdi.. Ve bulunmalarından kısa bir süre sonra adına "The Energy" diyeceğim bu özel seri oluşacaktı..
Bunun için üç etki hayal ettim;

*CANLANDIR !
İçinde dilimlenmiş limon kabuğu parçaları, üzerinde ferah bir limon dilimi ile Portakal Yağı, Himalaya Tuzu, Zeytinyağı & Keçi Sütü ile hazırladığım özel bir sabunla başlıyoruz.. 200 gr. lık kocaman bir dilim yeterli olur diye düşündüm.. :)
Himalaya Tuzu'nu öğütme işini pirinç havanda kendim yapıyorum, içinde sadece Himalaya Tuzu olduğundan emin olmanız için.. :)


*BESLE !
Üzerinde, bir önceki limon dilimine gönderme yapan taze nane yaprağı, içinde nane yaprağı parçaları ile Elma & Üzüm Çekirdeği Yağı, Zeytinyağı & Keçi Sütü ile hazırladığım bu sabun ise cildimizi beslesin diye..
Nane yapraklarını bahçemizden topluyorum, taze olduklarından emin olmak ve organik, yenilebilen malzemeler kullanma işini epey abartmak için.. :)


*DİNLEN..
Organizasyon ve kombinasyon yeteneğime bir kez daha hayran olmam için mi bilmem :), bir süredir planını yaptığım Türk Kahvesi Sabunu devreye girmek için mükemmel bir fırsat buldu ve diğer iki sabunla bir araya gelmesi iyi bir tesadüf (!) tü..
Banyo keyfinizi bu sabunla bitirin, ah bir de küçük bir sürpriz.. "Türk Kahvesi ile en iyi ne gider?" diye bir düşünün ve sizin için bu sabuna eklediğim gizli aromayı keşfedin.. :)
Türk Kahvesi'nin tadı paylaşınca çıkar biliyorum, sabununuz size iki parça halinde gelecek, umarım bir parçasını vermek isteyeceğiniz birileri vardır..

Hadi ENERJİ SERİSİ'ni özetleyelim;


- Portakal Yağı & Himalaya Tuzu Sabunu 1 Adet (200 gr.)


- Elma&Üzüm Çekirdeği Yağı Sabunu 1 Adet (200gr.)


- Türk Kahvesi Sabunu 2 Adet (150gr. + 150 gr.)




Bir seriyi.. tamam pekala iki seriyi kendime ayırdım :) ve dilerseniz diğerlerini sizinle paylaşabilirim, bunun için atölyeye nasıl ulaşacağınızı biliyorsunuz; atölyenin telefon numarası 0232 853 27 05 & 0554 708 48 29..

Sizinle iletişimimiz sürerken, sizin için üretmeye devam ediyor olacağım..



the ENERGY SERIES.. KARGO DAHİL 70 TL..

butikciftlik@hotmail.com

0232 853 27 05 & 0554 708 48 29

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
1 9